Tuesday, January 31, 2012

:: Saya SAYANG Awak Kerana ALLAH ::

semalam sy tgk cite Indon kt Astro First, tajuk dia Hafalan Shalat Delisa.. ni pun sbb terbaca kat blog En Ariff Budiman ttg kesedihan cite ni..so, semalam sy layann la jugak...errmmm...lepas tgk cite tu, saya rasa bersyukur padaNya sbb saya masih mempunyai kaki & tangan untuk teruskan hidup selepas kemalangan tersebut wpun tanpa 'dia'... dan saya sedar ujian yg Allah berikan pada saya baru sedikit.. baru sedikit ni pun dah mengeluh sana mengeluh cni.. sepatutnya saya bersyukur dgn apa yg nikmat saya ada sekarang.. &saya bersyukur sbb saya terpilih untuk menyayangi & mencintai Sharpan Che Soh..sayang, saya SAYANG & CINTAkan awak kerana ALLAH...insyaAllah.. kerana awak milikNya..al-Fatihah..smoga awak damai di sana..insyaAllah..aminn..



p/s : tadi saya dah g spital amik ubat..ilang 1 benda yg buatkan saya serabut.. ada lagi 2,3 benda blum settle..insyaAllah, Dia sentiasa bersama saya..

No comments:

Post a Comment